vrijdag 21 oktober 2011

Voortuin en meer !!!

Allereerst wil ik jullie even mee laten genieten van mijn voortuintje .... is niet meer als twee zinken emmertjes maar wel heel gezellig zo met mijn vlinder erbij ........
Dan mijn haakwerkje momenteel ..... nu ik het op de foto wil doen zie ik dat het boordje bijna nog breder is als de rest ..... uuuhhmmmm uithalen maar ? ?  ff paar steekjes meerderen ? ?

Ik had op iemands blog gelezen dat ze bij Zeeman leuk wol hadden met een glimmertje nou ben ik gek op glimmertjes dus gelijk naar Zeeman gespoed en jawel hoor mooi paars is niet lelijk zeggen we dan .... ik hoop een soort van shirt/tuniek te haken ...............

Kleine sneak van mij voor Cinderalla ... ik ben net begonnen het kan dus nog alle kanten op waaien ........
Morgen gaan we een beginnetje maken met het ontruimen van de woonkamer .... zondag wordt de bank
in de stalling gezet en kunnen we dus niet meer bankhangen en sitcoms kijken ... jammerrrrrrrrrr .........
Allemaal een fijn weekend ............ groetsssssssssss Gerd@

ps de pannenlap bleef een pannenlap had geen katoen genoeg om door te haken voor een kussen .....

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie vlinder hoe heb je die gevoegt? Heb ooit gehoord dat het niet met gewoon voegsel kan is dat zo??
    Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vlinder is geweldig !
    En die wol ook, staat op mijn verlanglijstje, zeker nu ik zie dat het een mooi resultaat geeft. De wol is deze week in de aanbieding bij de Zeeman dus ik ben al weg !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij een mooie binnenkomer met die vlinder, weer heel mooi gemaakt.Ja Zeeman had hele mooie wol en garen in de aanbieding, leuk om voor een klein prijsje wat uit te proberen, bij mij is het nu meer uithalen geworden, ha, ha, lukt nog niet.

    Geniet van je weekend en misschien wordt het nu bedhangen:)))

    Groetjes van mij,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen