vrijdag 6 januari 2012

He He hier ben ik weer hoor ......

Ik ben er weer hoor moest een weekje zonder mijn vertrouwde delletje doen hij moest ter reparatie in tussentijd had ik nog een hele oude Acer maar die was heel kaal .... geen foto's .... geen words .........
heb dus wel meegelezen maar weinig gepost ......... ik ben momenteel aan het oefenen met mijn Silhouette en dat lukt best aardig ........ dit is de eerste lichting die ik heb gemaakt ....
Het is flink oefenen ..... papierdikte .... snijsnelheid ...... stand van het mesje enz enz ..... al doende leert men en vanmiddag maakte ik deze ......

Deze vlinder plukte ik van internet en heb ik via Inkscape omgezet tot een snijbestand die je kan gebruiken op de Silhouette ...... je kan natuurlijk ook je bestandjes kopen die kosten dan 1 Amerikaanse dollar of zoiets maar ik vind het een uitdaging om dat zelf te doen ............... verder ben ik druk met het RR boekje met mijn eigen boekje liep ik achter en dat wil ik nu voorkomen vandaar dat ik schouders er ff onder zet ik heb inmiddels 6 blz af en nr. 7 en 8 zijn ook al flink op weg dus dat gaat best lekker ........... nou ik ga me optutten .... vanavond hebben wij een etentje omdat mijn man 25 jaar bij deze baas werkt we gaan met het hele gezin .......... erg gezellig ik heb er zin aan ............ fijne avond ... groetssssss Gerd@

10 opmerkingen:

  1. Leuk wat je gemaakt hebt Gerda! En fijne avond, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk je eigen lappie weer terug. Het stansen gaat goed zo te zien. Op naar de bloemetjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vlinders heb je gemaakt, wat een prachtig machinetje. Veel plezier een eet lekker, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kun je daar prachtige dingen mee maken (volgens mij wel een dure aanschaf ??) De Flow is prachtig en ik geniet elke dag van de kalender!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerda
    Wat een leuke vlinders ik ben druk bezig met je boekje.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je man's jubileum Gerda. Je zit vast nog na te genieten van een heerlijk etentje.
    Wat een mooie vlinders heb je gemaakt.
    Gelukkig dat je laptop weer in orde is, kunnen we weer genieten van je posten.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit.
    Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
    Gr Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch creatief en wat zien de vlinders er mooi uit.
    Proficiat met het 25 jaar jubileum van je man....heerlijk zo'n etentje. Dat was dus genieten.
    Fijne avond, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heej bezige bij ziet er gaaf uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er leuk uit!! Vooral dat je zelf je eigen dingen kan maken!! Super zeg!! Veel plezier ermee en hopelijk was het etentje leuk en lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen