woensdag 21 maart 2012

365 dagen project

Hallo allemaal .....

Zijn jullie ook allemaal zo goed gemutst vanwege het schitterende weer ?
Nou ik dus wel ...ga straks ff viooltjes planten mooie paarse in een zinken bakje ... altijd mooi ...
Ook heb een goede uitslag ontvangen van het bevolkingsonderzoek naar borstkanker moet zeggen
mijn hart sloeg er ff 1 over toen die brief op de mat viel maar gelukkig alles is oke ...
Mijn 365 dagen project gaat ook lekker de ene keer plaats ik een foto en de andere keer ga ik wat
meer crea aan de slag ...
Deze foto plaatste ik gisteren mijn twee Tollertjes of Nova Scotia Duck Tolling Retrevers de lange versie van hun rasnaam ... hetzelfde ras en toch qua karakter zo verschillend dat maakt het erg leuk 2 honden te hebben.
Deze maakte ik 19 maart ... vind het geen topper maar ik was wel lekker bezig en dat is ook belangrijk moet het idee loslaten om elke dag iets vreselijk creatiefs te moeten maken want dat lukt me niet daar heb ik gewoon meer tijd voor nodig ... heb mezelf getrakteerd op een setje mooie stiften van Posca daar heb ik de letters mee gemaakt ... fijne woensdag allemaal ... Groetsssssssssssss Gerd@ 

4 opmerkingen:

  1. Je raad nooit wat ik gedaan heb vandaag.....viooltjes gekocht (paarse) en zinken bakjes gevuld...hihi.....en maar feuden in de tuin.
    Groetjes en geniet van de zon,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pagina gerda, lekker vrolijk! En fijn dat de uitslag goed was, toch altijd een hele opluchting! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto van de honden en wat een leuke pagina heb je gemaakt, fijne zonnige week verder Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was echt super weer en wat heerlijk om viooltjes te planten met zulk weer.
    En je pagina van je boekje is weer erg mooi mooie kleurtjes.
    Ik heb het pakketje mogen ontvangen en ben er erg blij mee bedankt voor de leuke spulletjes.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen