vrijdag 16 maart 2012

Bijna 1 jaar ! ! !

Morgen is de trekking van mijn GIVE AWAY dus je kan vandaag nog een kansje wagen .......
Vandaag ga ik met een aantal kindertjes op de Montessori school knutselen we haken en borduren .......
Verder ben ik nog lekker bezig met het boekje van Wilma wat alweer bijna de laatste is van deze ronde
en natuurlijk mijn 365 dagen project .............. dit is 10 en 11 maart .......
Allemaal een heel fijn weekend jammer genoeg is hier in Enkie geen zonnetje te zien ... maar misschien komt die nog dit weekend ............ en oh ja natuurlijk welkom aan mijn nieuwe volgers ik heb er weer een paar bij altijd leuk als mensen je blog leuk genoeg vinden om te volgen ........... groetssss Gerd@ 

5 opmerkingen:

  1. oelala spannend!
    Heb een fijn weekend!
    yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Gerda,

    Leuk leuk zeg! Ik heb je give away post gemist en ga zo nog even kijken hoor!
    Hier inmiddels het zonnetje ook verdwenen zo jammer!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend, hier schend de zon volop, wie weet morgen bij jullie.Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk je pagina van je boekje.
    En ik hoop ook dat het prachtig weer wordt een heel fijn weekend.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen