donderdag 8 maart 2012

Give away ! ! ! !

Hallo allemaal ..................
Op 17 maart is mijn eerste blogverjaardag en natuurlijk geef ik een aardigheidje weg ... ik heb vanmiddag twee leuke gezellige pakketjes samengesteld en dat ziet er zo uit ............... (klikkerdeklik op de foto)
Wil je dit leuke pakketje thuis gestuurd krijgen doe dan gezellig mee ... 
1 even reageren en je voorkeur opgeven
2 een linkje plaatsen zou heel leuk zijn 
3 volger worden zou ook heel leuk zijn 
Bijna 1 jaar geblogd ... 155 berichten ... 18775 page vieuws ... en 101 volgers ...
een topper vind ik het en blijf het ook zeker doen ... iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn posts
en allemaal een hele fijne avond ........ groetsssssss Gerd@ 

20 opmerkingen:

  1. Jee, 1 jaar alweer, dat is zeker een mooie reden voor een give-away, erg leuk hoor!
    Volger ben ik al, een linkje doe ik ook en ik vind beide pakketjes leuk... als ik moet kiezen de blauwe.
    En nu maar duimen dan!
    Liefs van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Gerda, gefeliciteerd met 1 jaar bloggen en al 101 volgers. Ik ben van de partij hoor.
    Ik zet een linkje op mijn blog. Oh, ja ik ga voor het roze setje

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk! Ik doe mee! En feliciteer je met het jubileum :-)
    En heet maakt me echt niet uit, vind beide setjes leuk.
    Grusse, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tijd vliegt ...Gefeliciteerd Gerda!! nog heeeelllll veeeelllll blog plezier!!! H gr Cinderell@

    Pst ik hou van roze......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd hoor, en ik wil ook wel meedoen.
    blauw is mijn kleur....☺
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 1-jarig blogjubileum! En wat een leuke pakketjes, vooral die blauwe... maar ik heb pas ook al wat leuks bij je gewonnen, dus deze keer sla ik over.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi alvast gefeliciteerd ook ik doe graag mee en ik ga voor de blauwe give away. Ga morgen een linkje plaatsen, fijne Avond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gerd@,
    proficiat met je bijna eerste blogverjaardag!
    Ik ga voor het blauwe... Zette direct een linkje!
    Grtjs Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe heel graag mee. Blauw of Roze, ze zijn allebei heel leuk ! grtjs Hellen
    PS: CONGRATZ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag.
    Leuk je give away ik doe graag mee voor de roze een van mijn lievelings kleurtjes!
    Ik zal een link op mijn blog zetten.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gerda, leuk dat je je blogverjaardag viert met een give away. Ik doe graag mee en zet een link op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je éénjarig blogjubileum
    volger ben ik al en een link op mijn blog wil ik ook wel plaatsen, alleen moet mijn dochter dat dan doen. Ik ga voor de rood/ roze.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk gerda, ik doe graag mee! Ik zal een linkje plaatsen. En de kleur... maakt eigenlijk niet zoveel uit, zal ik rood/roze zeggen, ja leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd! Via de blog van Marjo kom ik bij jou terecht en ik ga jou ook volgen. Mag ik meedoen met de give away? Leuk hoor, zit zelf ook al na te denken over eentje voor als ik de 100 volgers passeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Ik plaats meteen een linkje op m'n blog in de sidebar :) Ik ga voor het roze setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je bijna-blogverjaardag!
    Ik doe heel graag mee, vind de setjes alletwee heel erg leuk, dus jij mag van mij kiezen als ik win.
    Ik plaats ook nog een linkje op m'n blog.

    Groetjes,
    T

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat scattig zeg, mag ik een gokje agen voor het roze pakketje? heb al een linkje op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy blogbirthday!
    Very nice gift, I hope for the best.
    I like rosa.
    hugs from Hungary,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gerd@! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag en nog vele jaren erbij :-))!!
    Ik doe graag mee voor het roze pakketje, duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha hier ben ik dan! hihi Het kan nog net hé.
    Zo schattig zeg! Ik doe nog mee hoor op de valreep! hihi De roze is zoooo schattig!!
    fijne dag en tot morgen.
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen