vrijdag 18 mei 2012

Hobby en kunstroute

Nou het schijnt toch door te gaan morgen ... ik heb nog geen afbericht gekregen dus de auto staat vol gepakt met mijn spullekes en we gaan er een mooie dag van maken ... voor de zekerheid neem ik wel ff een stukje plastic mee komt er toch een buitje kan ik ff afdekken ... dus morgen in de boerenhoek van ons mooie Enkhuizen ................. DE HOBBY EN KUNST ROUTE ...
Deze tegel maakte ik deze week vind hem erg vrolijk ...

Ik maakte vijf van deze potjes en deed er een paar leuke plantjes in ... geinig toch ...

De grote zijn broches en de kleine zijn haarklipjes ... ik ga ze maken voor het goeie doel en verkoop ze voor 2.50 / 3.50 per stuk de opbrengst gaat naar EDUKANS     Tessa de vriendin van onze jongste zit op de
I pabo en gaat in oktober twee weken les geven in Ethiopie daar heeft ze het sponsorgeld voor nodig ...

Alles bij elkaar heb ik er zin aan ... we gaan er een mooie dag van maken ... fijn weekend allemaal en voor wie zich morgen gaat vervelen komt allen naar ons mooie Enkhuizen ... groetssss Gerd@

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij moet het een geslaagde dag zijn geweest en nog een lekker zonnetje erbij ook :-)
    Groetjes en nog een fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een prachtige dag. Ik heb verder niks bekeken. Jij nog wel ? X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is vast een groot succes geworden; mooie spullen en prachtig weer!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen