zaterdag 14 juli 2012

Zo schattig

Dit is wat ik zie als ik over De Vest fiets in ons mooie Enkie ....
De Vest is een dijkje die samen met een muur om het oude gedeelte van onze stad ligt daar buiten is de nieuwbouw van ons mooie Enkie ... tevens is de Vest bijna de enige losloop plaats voor de hondjes vandaar dat ik daar dus vaak loop of fiets met mijn hondjes  ... dit kalfje heet Spring en is inmiddels alweer een paar maanden ......
Is het geen schatje ? ? ?  vorig jaar is het kalfje verdronken ... toevallig fietste ik over de Vest toen ze het beestje kwamen ophalen ... het lag op een zeiltje en vader en moeder stonden erbij ... de mannen gaven ze even de tijd om afscheid te nemen ... hart verscheurend vond  ik het ... gelukkig is het dit jaar goed gegaan
Groetsssssssss vanuit een droog en windstil Enkie ... fijne zondag allemaal ... Gerd@

6 opmerkingen:

  1. Oh wat een lief kalfje!
    En ik moest weer enorm glimlachen om je uitsmijter... :-) Droog en windstil, er is hoop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo sjattig! Jij ook een fijn weekend, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooohhhh wat een schatje is die spring en wat een mooie naam ik snap dat je daar graag gaat wandellen of fietsen wat een heerlijke plek en wat erg zeg van het andere kalfje................hopelijk is het morgen ook windstil en droog!!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ze is inderdaad mooi en die vacht.
    Je zou ze zo willen aaien.
    Ik hoop dat we morgen ook droog weer hebben.
    Dit hebben we allemaal nodig lekker genieten van de zon.

    Gr Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige foto, fijn dat het dit jaar goed is gegaan.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen