zondag 26 augustus 2012

Over de helft ...

Hallo allemaal ... hoe is het weer bij jullie ? hier in Enkhuizen valt het erg mee gisteren een paar buitjes en tussendoor zon ... en nu schijnt hier het zonnetje ... beetje wind ... en af en toe een buitje ...
Vandaag is de laatste dag van de vakantie dus vanaf morgen is het weer het gewone ritme ... flink wennen denk ik na 4 weken niks moet alles mag ... het kipje is nog niet gelukt maar we blijven kijken ...
Verder ben ik over de helft met het 365 dagen project http://www.365dagenproject.nl/ ik sta onder CREATIEF ....
dit is mijn laatste pagina ... tís nog steeds ontzettend leuk om te doen maar soms laat ik het ff te lang verslonzen en moet ik flink inhalen dat is gewoon niet zo handig .... probeer het nu goed bij te houden ...

FIJNE ZONDAG ......... groetssssssssssssss vanuit een zonnig Enkie ..... Gerd@

4 opmerkingen:

  1. Dat kippie gaat vast wel lukken. Deze pagina ziet er weer heel leuk uit. Piet succes weer op je werk ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pagina! Succes met opstarten, zal niet meevallen na 4 weken vrij!
    PS Regent pijpenstelen hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vandaag uitgeregend met mijn haakwerkjes...stond op een kunstmarkt,maar gigantische regenbuien gehad...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is je zoon al lang weg naar Gambia? Ik ben er 2x geweest (vorig jaar januari nog) Zaaaaaaalig land ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen