dinsdag 18 september 2012

VU

Ik heb lang getwijfeld over deze post maar ik doe het toch ... afgelopen dinsdag is mijn vader betrokken geraakt bij een vrij ernstig ongeluk en is met de trauma heli afgevoerd naar het VU ziekenhuis in Amsterdam.
Hij is afgelopen week in slaap gehouden om de zwelling in zijn hersenen te laten slinken gelukkig is dat gelukt hij reageert op onze stemmen ... hij beweegt armen en benen ... in het VU zijn ze positief en het gaat sinds een paar dagen elke dag een beetje beter met mijn vader ... wij wachten nu op telefoon omdat mijn vader op de lijst staat voor een kaakoperatie ivm gebroken kaak maar er komen steeds andere spoedjes tussendoor nog even geduld dus maar weer .... groets vanuit een droog maar niet zonnig Enkie ... Gerd@

16 opmerkingen:

  1. Tjonge, heftig! Veel sterkte de komende tijd en hopelijk zet de positieve lijn goed door en kan hij snel geopereerd worden. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerda wat erg.
    Ik wens je heel veel sterkte en houd moed.
    En dat je vader maar weer op mag knappen.
    Sterkte groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och meid wat vreselijk voor jullie!! Heel erg veel sterkte de komende dagen. Hopelijk gaat het heel snel de goed kant op. xxxx petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schrik.Veel sterkte!
    groetjes van Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Gerda wat akelig zeg! Hopelijk gaat het inderdaad elke dag een stukje beter en kan hij gauw geopereed worden. heel erg veel sterkte gewenst! Dat het zonnetje in Enkie gauw maar weer gaat schijnen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. phoe, heftig zeg!

    Heel veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Gerda, dat was wel schrikken natuurlijk! Gelukkig gaat het de goede kant op.

    Sterkte,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heftig hoor Gerda, wat zullen jullie geschrokken zijn.
    Nu maar hopen op verder herstel!!!
    Heel veel sterkte samen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jeetje Gerda ! heel veel sterkte en hopen op een voorspoedig herstel.
    groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjonge Gerda, Dat is schrikken zeg. Hopelijk komt jouw vader er weer goed bovenop. Sterkte.
    Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heftig zeg. Heel veel sterkte Gerda!! Ik hoop dat de operatie inmiddels achter de rug is en dat je ja pa spoedig zal herstellen.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje zeg wat een klap ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en hoop dat hij snel geopereerd wordt aan zijn kaak.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh meid, wat een rotbericht. Ik hoop dat hij hiervan goed herstelt en dat je je paps nog vele jaren in volle gezondheid bij je mag hebben. Knuf vanuit het Zaanse...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat klinkt heftig! Ik wens jou en je familie sterkte toe en hoop dat je vader spoedig herstelt.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. joh Gerda, dit is heel verdrietig ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen