dinsdag 9 oktober 2012

Project ....

Hallo allemaal ....

Het is al weer ff terug dat ik wat heb geschreven ... de dagen rijgen zich hier aaneen met ziekenhuis bezoekjes ...mail maken om de familie op de hoogte te houden ... het bezoekschema van mijn vader bijhouden ... mijn vader ligt gelukkig inmiddels in Hoorn dat scheelt ons enorm veel reistijd hij gaat
heel langzaam aan kleine beetjes vooruit .... mijn moeder heeft vorige week te horen gekregen dat
ze ook ernstig ziek is wij hebben dus nog heel wat ritjes naar het ziekenhuis te gaan ....
Maar vandaag vieren wij de 21 ste verjaardag van onze jongste spruit ... onze drie mannen zijn nu
allemaal volwassen ... in leeftijd in ieder geval ... hhahhhaa grapje hoor ....
Ondertussen pruts ik gezellig door aan mijn 365 dagen project ... deze pagina is van eind september ....

Groetsssssssssss vanuit een zonnig herfstachtig Enkhuizen ........ Gerd@ ....

5 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda gefeliciteerd met je zoon en heel veel sterkte met je
    ouders.Hoop dat het allemaal goed komt.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerda Proficiat met je zoon.
    En sterkte met je ouders.
    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdrietig berichtje! Heavy hoor als allebei je ouders ziek zijn. Sterkte!!
    En proficiat met je zoon. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Gerda, dat is nogal wat. Gaat je vader eindelijk een beetje vooruit, krijg je een slecht bericht over je moeder. Heel veel sterkte hoor!

    Vandaag even je zoon in het zonnetje zetten, van harte gefeliciteerd. Weer een mijlpaal bereikt. Mijn oudste wordt zondag aanstaande 21 jaar.......

    Groetjes en pas goed op jezelf,
    Marion x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, ach, geen prettig nieuws. Veel sterkte met je ouders... En proficiat voor jouw zoon. Mooie kleurtjes, jouw pagina.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen