maandag 26 november 2012

Gelukt ! ! !

Ben nog steeds bezig met het uploaden van foto's ... op de site van haar las ik dat verkleinde foto's ten alle tijden kunnen worden geupload ... dus verklein ik ze met UH UH weet ik dus ff niet meer .... en nu lukt het dus wel zonder extra ruimte bij te kopen ...

Deze acryl kocht ik bij de Wibra ... ik haak er een stola van ...
Ik heb mijn stelling kast opgeruimd ... tjonge zeg wat heb ik een spullen en kon weinig tot niks weg gooien maar het ziet er in ieder geval weer netjes uit .....
Dit is een before foto .... beetje rommelig en zien jullie dat hoekje ... handig weg zetje he .....
Dit boek kwam in tegen doe er niet veel mee ....... dusssssss WIE OH WIE heeft er belangstelling voor laat het me ff weten en ik stuur het je op .... allemaal een fijne avond ... groetssss vanuit een inmiddels donker Enkie ik ga een kaarsje aansteken ..... groetsssssss Gerd@









6 opmerkingen:

  1. Ha ha ik stuur je net een mail met de oplossing voor je foto's, maar je had de oplossing zelf al gevonden. Ik ben trots op je opgeruimde kast. En wat een mooie kleur voor je stola.X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat netjes opgeruimd! En fijn dat het fotoprobleem is opgelost. Hoe gaat het met je ouders? Sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je stola zal vast mooi zijn geworden.
    En zeker mooi opgeruimd altijd fijn weer alles netjes bij elkaar :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerda
    Mooi kleurtje voor een stola.
    Het ziet er netjes uit,moet ik ook gaan doen.
    vervelend vind ik het dat je nu eerst je foto's moet verkleinen.
    fijne week groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb mijn maximum voor het plaatsen van foto's bereikt. Inmiddels wat foto's verwijderd en nu verklein ik ze... Ben benieuwd naar je stola, altijd fijn een handwerkklusje tijdens lange avonden. Heb je al een liefhebber voor het boek? (anders zou ik graag willen weten wat je ervoor wilt hebben...)

    Nog een fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn he als je een eigen knutselruimte hebt.
    En ik ben benieuwd naar je stola.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen