dinsdag 12 maart 2013

Blog meeting ! ! ! !

Hallo bloggers ...
Petra en ik zouden het heel gezellig vinden om wat bloggers te
ontmoeten en daarom organiseren wij bij genoeg belangstelling een meeting hier in Enkhuizen ...
Op zaterdag 13 april om 13.30 uur zijn jullie van harte welkom hier op de Kruislaan nr. 25
aan mijn keukentafel kunnen er 9 a 10 personen zitten en is er meer belangstelling dan gaan
we uitwijken naar een horeca gelegenheid hier in de buurt ...
Groetsss en hopelijk tot 13 april .... Petra en Gerd@

5 opmerkingen:

  1. Gerda,
    Wat zou ik het leuk vinden om nog eens een Bloggerdag bij te wonen, maar helaas is Enkhuizen wat ver denk ik ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk initiatief maar ik kan niet terwijl de afstand me wel bevalt vanuit lelystad.
    Wie weet een volgende keer. Hoop dat jullie het heel gezellig gaan krijgen.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me heel erg leuk om te komen maar helaas te ver weg voor mij jammer. Maar heel veel plezier!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow dit is wel leuk zeg, voor mij is de afstand prima te doen natuurlijk. Ik moet alleen even kijken hoe het voetbaltechnisch en werktechnisch hier is op die dag. I will let you know. En wat is dan de bedoeling? Gewoon gezellig kletsen en beppen (ongeveer 't zelfde) of is het een creadoe-ding... Groetjes van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Helaas maar ook leuk sta ik dan op een lentemarkt...

    BeantwoordenVerwijderen