woensdag 21 augustus 2013

PPPFFFF ...

PPPFFFF niet normaal hoe snel de tijd gaat ... ik was erg druk met het boekje voor Irma maar dat is nu af en ligt klaar voor verzending ... het is zo dik geworden dat het bijna niet meer in het doosje past ...
Een boekje vol kleuren vormen plaatjes kantjes kwastjes tapetjes enz enz ...  om het bloggen weer een beetje op gang te krijgen ga ik jullie de aankomende 7 dagen een stukje van ons huis en de omgeving
laten zien ... vandaag een foto van mijn '' overdag plekje '' hier ga ik na de huishoudelijke beslommeringen
lekker zitten met mijn ontbijtje kopje thee krant en de laptop ... mail nakijken ... even bloggen ... enz enz.
Heerlijk plekje is dit ... onze woonkeuken die aan de tuin grenst .. met dit weer staan de deuren open
en is het echt genieten ... in mijn eventuele volgende huis zou ik heel graag een tuingerichte woonkamer
willen dat lijkt me heerlijk maar voorlopig doe ik het met mijn tuingerichte woonkeuken ook geen straf
hoor ... fijne woensdag allemaal en groetsssss vanuit een matig zonnig maar qua temperatuur heerlijk
Enkie ...


4 opmerkingen:

  1. Lekker plekje! Mooi boekje, je bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je boekje is dik zeg hahaha. Lekker hè dat plakken, ik vind het ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhhh en dat mooie boekje heb je helemaal voor mij gemaakt ik ben er zo happy mee ik ga voor de brievenbus liggen :-))
    leuk om ons een rondleiding te geven ziet e super uit dat plekje

    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super je boekje je bent flink bezig geweest :-)
    Heerlijk plekje zou ik ook erg blij mee zijn :-)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen