zaterdag 24 augustus 2013

Retro

Vandaag wilde ik jullie wat leuks laten zien uit mijn omgeving ...
Als ik de honden uitlaat ga ik elke dag wel een keer over De Vest ...
De Vest is een dijkje rondom de oude kern van ons mooie Enkie ... (op foto 1 zie je een stukje Vest)
Langs De Vest heb je ook een kleine stadscamping en daar is dit weekend een retro caravan weekend
en dat ziet er zo uit ...





Vinden jullie dat nou niet ontzettend leuk ? ? ? al dat oranje en die schattige caravans ... en dat VW busje met die caravan erachter met die bloem erop ... helemaal geweldig ik zie mezelf al door Frankrijk trekken
Dit wilde ik even met jullie delen ... groetssssss vanuit een zonnig/bewolkt Enkie ... Gerd@

3 opmerkingen:

  1. ooooooooooooooooooooooow dit is zooooooooooooo leuk !!! Ik wil ook zo een busje, te schattig echt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh hier word ik blij van! Zoveel ouderwetse gezelligheid bij elkaar! Ik dacht eerst dat het mini campertjes waren, maar het zijn echte. gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig,daar zou ik ook wel tussen willen staan,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen