vrijdag 23 augustus 2013

Tuin

Ik zou elke dag zeven dag lang iets van mijn huis en omgeving laten zien ..
Helaas lukte dat gisteren niet ...
Vandaag een foto vanaf mijn platte dak de tuin in ...
Ons tuintje is 5 meter breed en zeven meter lang ... klein dus ... ik heb de tuin zelf ontworpen
met diagonale lijnen dat geeft een ruimtelijk effect ... in de tuin is heel veel groen ...hedera
klim hortensia ... bamboe ... buxus ... een druif ... er moet dus in ons tuintje best veel
worden gesnoeid ... de kleuren breng ik erin met een jarige zomer bloeiers .. mijn man
vind de tuin eigenlijk te groen en zou er graag iets meer kleur in willen hebben ..
misschien volgend jaar maar eens kijken naar het beplantingsplan ...
Groetssss vanuit een zonnig en warm Enkie .......... Gr. Gerd@

ps niet te vergeten helemaal links het beeld van Bolle Bertha die al jaren de wacht houd met
de armpjes op de rug ... jaren terug maakte ik dat beeld met een workshop beton snijden ..

2 opmerkingen:

  1. Haha Bolle Bertha die de wacht houdt, leuk! Je tuintje ziet er heel verzorgd uit, wel goed bij te houden als 'ie niet zo groot is, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je tuin ziet er leuk uit hoor, makkelijk ook met die verhoogde bloembedden.
    wil je niet nog een keer een aparte foto foto van Bolle Bertha laten zien.....?
    groetjes, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen