zondag 2 februari 2014

Verslaafd

Momenteel ben ik echt verslaafd aan haken ... ik moet er wel om denken want ik voel mijn pols ... dit is mijn project momenteel ...
Ik maak een meisjes baby deken ... heel misschien krijg ik ooit een kleindochter ... middelste zoon en schoondochter willen wel heel graag maar moeten eerst nog het een en ander goed geregeld hebben ..
Mijn man komt uit een gezin van 8 kinderen waarvan 1 meisjes ... die 8 kinderen kregen samen 10 zonen en 2 dochters dus de meiden zijn duidelijk in de minderheid en aangezien de man het geslacht
bepaald denk ik dat ik meer kans heb op een kleinzoon ... ook heel leuk hoor begrijp me niet verkeerd maar het dekentje gaat in de kast .... WIE WEET ???? 
Groetsssssssssss vanuit een heerlijk zonnig en fris Enkie ... ik trek zo de wandelschoenen aan en ga met de hondjes naar buiten ...

Kijk haar nou liggen de luiwammes maar zo gauw ik de riem pak is het een en al activiteit hoor !!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke meisjesdeken. Ik help je hopen dat er ooit nog een meisje komt.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De deken wordt prachtig!! En komt er een jongetje, houd je hem toch lekker zelf ;) Ontzettend leuke kleurtjes!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen