vrijdag 14 maart 2014

Tas ! ! !

Op een haak FB site kwam ik deze tas tegen .... het origineel kwam van Pinterest
ene Saskia zetten hem op de site met een beschrijving met als gevolg dat eer run
ontstond op de Tweed van Zeeman en de riemen van de Ac-tion ... en nu heet de
tas op de FB site De Sas Tas .... de mijne ziet er zo uit ...
Het haakwerk was zo gedaan ... ik had nog twee bollen tweed liggen maar toen kwam het voeren nou dat ging redelijk ... in de beschrijving stond dat de handvatten enz met de naaimachine konden worden aangezet ... nou dat kon mijn machientje niet aan hoor ... dus mijn man heeft vanmorgen allemaal gaatjes gemaakt met de hamer en priem en ik heb de boel er met de hand aangezet alles
bij elkaar toch nog wel een flink project ....  fijn weekend allemaal en groetsss vanuit een waterig zonnig Enkie ............. Gerd@

6 opmerkingen: