donderdag 8 mei 2014

Bijna af ...

En zo ziet de afwerkrand van de zomer stola eruit ... het bolletjes haken gaat niet zo snel dus daar ben ik nog wel ff mee bezig .... en dan nog langs de hals een picot randje haken en klaar is de zomerstola ..
Ik probeer elke dag iets meer te doen maar gisteren heb ik iets teveel of iets verkeerd gegeten en daar had ik vannacht en vanmorgen best veel last van ... een beetje terug slag dus ... jammer maar helaas ..
Vandaag had ik een bel afspraak met de chirurg die mij heeft geholpen en de uitslag van de weefsel kweek was gelukkig goed ... zo heel af en toe maakte ik me daar best zorgen over maar dat kan nu ook van mijn rug af ... heerlijk gevoel ....
Groetsssssssssssssss vanuit een fris vochtig Enkie ... het regent hier nu ..... Gr. Gerd@

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat de uitslag goed is. Hopelijk voel je je ook gauw weer de oude!

    BeantwoordenVerwijderen